Amiben a Google veri a Facebookot

Mikor érdemes bejegyzést közzétenni, hogy a legtöbben lájkolják? Miért a Google-re esküsznek az online marketingesek a Facebook helyett? Hogyan céloznak be minket hirdetésekkel a cégek?

Ezt mind megbeszéltem Szatmári Szabinával, a Marketing Professzorok tanácsadójával és Máté Balázzsal, a cég ügyvezetőjével.

Adásba került a Klubrádióban 2019. október 24-én.

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google kép

Hozzászólhat a Google felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.